Thursday, August 11, 2011

hawa cokelat dan bunga


kiut giler kan bunga nie... nie la kaler bunga yg dari time aku sekolah dulu aku nak orang bagi kat aku... purple roses... soo swit... (",)





ayat atas nie cam mengancam jew... wow.. MENGANCAM tue... haha bongek la...
aku pown teringin org bg cekelat wlu pown bukan pada ari2 yg special...



biase la tu e pompuan.. mesti la nk bunga ngan cokelat dari sorang laki tue kan... wlu pown org kate cam da out dated ble org bagi2 bunga nie... tapi bagi aku die melambang kan orang tue romentik.. tapi klu bagi selalu pown x best jugak... nak letak mane bunga2 tue?? ala klu kadang2 tue x pe la... surprise sket.. cbe klu tibe2 kan kite jalan2 then kite jln dpan kedai bunga, then tbe2 mamat tue bagi kite bunga... wah... terbaeek la... surprise la tue kan... aduh... bukan mamat kedai bunga tuh... tapi mamat yg kite minat tue... x ke best tue...

alalala... chumell nyer... ske la tgk org yg dapat bunga2 nie... jeles tengok diorg... xpe... kite still menunggu someone tuk bagi kite bunga... dlu penah skali... tapi x special... coz kawan yg bagi... nie nak org len yg bagi... hehehe

No comments:

Post a Comment