Wednesday, February 12, 2014

AKHIRNYA, AKU TELAH MENJADI GRADUAN KPJ UNIVERSITY COLLEGE..




JURUSAN : Diploma In Pharmacy.. (3y)
wlupun x ber-flying colors.. tp saya tetap bersyukur... 
hehehe... ingt senang ke amek pharmacy nie.... agak la susah~~ blaja cam doktor...



yg best nye KPJ nie sbb tuition fees die murah dari mahsa n master skill... n sape2 yg bernasib baik 
dapat la sponser n trus keje ngn KPJ health care punye hospital di seluruh Malaysia nie... kt indon pon ad 2 hospital KPJ... dekat aussie ad 1 KPJ health care rehab centre..


tp memandangkan saya nie mmg x bminat nk trus keje, dari sem 5 lagi da mula anta borang tuk 
sambungkan pelajaran... 
n memandangkan saya x lei nk isi UPU lg sbb x dpt final result, xlei la nk mohon UPU..
so saya isi borang tuk pergi sambung kat luar negara...
include indonesia and mesir.. sambung b.Pharm.. tue pon gne agent...
rushing gle isi borang... amek IELTS lagi... 

then dkt malaysia saya isi borang tuk masuk UNIKL bidang enginering in biosystem... sbb dlm bidang nie pon ad pharmaceutical engineering... skurang2 nye dpt gak smbung pharmacy kan...
:)


time convocation nie jgk la dapat gather family... yela mama ngan ayah kan asik bz je... nie pon nasib baik buat kt putrajaya... ayah x lei nk amek cuti... ad hal penting katenye.. tp ayah berjaya kluar n dtg ke konvo..
mama amek cuti... n dtg ngn adik2 yg lain.. my big brother keje.. so die je yg x dpt hadir..
saya beli seat tuk 3 org sbnarnya...
 tp dsbbkan byk jgk seat kosong kt dewan tue... ad la yg dp masuk dgn free...

time tue g sndiri... mama n ayah n yg lain2 x smp lagi... takut jgk diorg x dtg...
asik tengok2 sekeliling je... then tbe2 dpt msg, adik n mama da smp... then mata dok cari2 ayah... 
a few minutes ayah msg da smp tp dok dpn..
fuhh... nasib baik diorg dpt dtg... 
:)

huhu... rindu nk konvo lg...
tq yg sudi dtg... hawa syg smua..
umo 22 baru habis dip.. 
xoxo



No comments:

Post a Comment