Tuesday, May 24, 2011

beli wallet baru..

semalam aku g tesco ngn kengkawan... igt nk bli kasot je... tapi ble da dapat bli kasut ngn arga murah lei la bli bembarang len...

barang2 yg aku beli:
1. kasut pink yg chumell RM20
2. bolster angry bird RM12.90
3. wallet milk teddy RM24.90
4. key chain angry bird RM3.90
5. gelangbrantai-rantai RM5

fuhh kire byak gak la aku bli...
aku bli wallet tue ori.... best la.... da lame x gne milk teddy... smenjak last wallet aku ilang...
sayang gle kat wallet tue... kaler cekelat pink..
aku bli kasot sbb ade org g rembat kasot aku... da la kasot tue pakwe aku yg bagi... angin gak la...
hm... x pe la... aku da x kisah da... seb bek pakwe aku x marah...

aku da jadi gle angry birds...
hehe.... sronok... men game tue...

kat kedah nie byk gak barang murah2... :P

No comments:

Post a Comment